slawekmod pisze:
Przełącz rysunek w tryb szkieletowy czyli bez renderów, zaznacz żebro strzałką, wyłącz NO SNAP, w obrębie żeberka kliknij prawym myszy i wybierz EDIT REFERENCE POINT , skieruj strzałkę myszy na punkt żebra w którym ma się łączyć z końcówką dźwigara i zatwierdź lewym myszy teraz w tym miejscu pojawi się kropka żłólta . łapiąc myszą za tą kropkę przeciagnij żebro do końca dźwigara. Jeżeli miałeś wączony Vertex, Middle Point i Divide Point to żebro zostanie automatycznie przysunięte do dźwigara.
Jak widać parę postów wyżej udało się, ale nie zawsze tak jest. Często chcąc połączyć, np. dwa prostopadłościany (jeden pionowy, drugi poziomy) w literę L, robię tak jak napisałeś. W rzucie z góry dociągam jeden element do drugiego, by przekonać się - w widoku w perspektywie, że nie tworzą L, ale np. T. Gdy z kolei łączę w trybie perspektywy, to w rzucie z góry lub innym ujęciu okazuje się, że elementy są obok siebie. Doskonale to widać już w tej perspektywie pierwszej, kiedy wyrenderuję obrazek. Obiekt, który powinien być z tyłu jest na pierwszym planie. Dopiero próbując łączyć elementy w różnych rzutach i perspektywach udaje mi się uzyskać oczekiwany efekt. To normalne? Co robię źle?