Jak już milo wspomniał na koniec dnia ubiłem model
Pragnę nadmienić, że naprawdę dobrze się tego wieczora wraz z milo bawiliśmy wykonując starty i lądowania.
Podczas lotu model zachowywał się
bajecznie . Eleganckie zakręty, żadnych tam ześlizgów na skrzydło itp.
Lądowanie bardzo przyjemne i proste

Jestem bardzo zadowolony z konstrukcji jest wytrzymała - a muszę was zapewnić, że krecik był pierwsza klasa
Całość wyglądała tak:
Typowy start z asfaltu, gaz, poderwanie, lekkie wznoszenie.
Nagle mi model lekko obróciło i nie reagował na stery, po chwili jak zareagował dokończył beczkę i przyziemił silnikiem, potem skrzydłem na koniec kapotaż.
Kadłub:
Załącznik:
WP_20170708_19_11_59_Pro.jpg [ 639.16 KiB | Przeglądany 11927 razy ]
Ułamał się pion, na wysokości wpustów - przykleimy go i będzie
Złamała się wręga przednia z silnikiem, silnik wbił się lekko w pakiet - półka na pakiet cała.
Boczki lekko odskoczyły od półki, a wysokości półki pękło poszycie.
Wyrwała się śrubka mocująca podwozie.
Szczerze wam powiem, że po takim krecie typowo nie byłoby co zbierać - a tu, konstrukcja noska naruszona ale nic poza tym - dociśniemy dokleimy
Centropłat cały, odkleiła się listewka która była doklejona żywicą do pręta ustalającego pozycje płata.
Tak wyglądał bagnet:
Załącznik:
WP_20170708_19_12_05_Pro.jpg [ 630.54 KiB | Przeglądany 11927 razy ]
Skrzydła
CAŁE Nie ma na nich najmniejszej rysy - nic.
Nic nie naruszone, bagnet dalej wchodzi ciasno i stabilnie - nic się w środku nie rusza.
Krzysiek, brawo za konstrukcje skrzydła.Co do ustawień przed oblotem.
Wychylenia ile wyszło - po pierwszym locie zmniejszone.
Zmniejszyliśmy wszystko SW do 60%, lotki do 80% + 40% różnicowości SK 90%.
Wyważenie obliczone, wybrany środek zakresu tu się złożyło, że była to akurat 1/3 cięciwy.
Skłon i wykłon zrobiony, nie powiem ile stopni był w podkładkach, 2 na skłon jedna na wykłom. Podkładki grube.
Lot raczej potwierdzał dobre ustawienie silnika, na pół gazu szedł prosto, na pełnym gazie wznoszenie, poniżej połowy opadanie.
Silnik generował ciąg w zakresie 1:1 - 0.9:1. - Nie zgodzę się, że był za słaby. Samolot ma latać na skrzydłach, ciąg w granicy 0.7:1 byłby wystarczający.
Dzięki za dyskusję mamy zatem kilka tematów do sprawdzenia.
Naprawy dokona milo, bo ja mam aktualnie remont a chcemy znów nim szybko polatać.

Przód wydłużamy, bo chcemy pozbyć się ołowiu oraz mamy niecny plan zmiany silnika na większy na 4S i prób holowania małych szybowców

_________________
Nic tak nie cieszy, jak własny szybowiec

____________SAM 18-025_____________
https://gliders.pl