Trochę rzeźbienia w duralu 2 mm i powstały elementy mocowania zastrzałów. Tego wcześniej nie rozrysowałem i okazało się, że trzeba nieco zmodyfikować wręgę, do której okucie jest mocowane, co też zostało uczynione.
Załącznik:
gb042.jpg [ 229.48 KiB | Przeglądany 10329 razy ]
Załącznik:
gb043.jpg [ 327.25 KiB | Przeglądany 10329 razy ]
Napęd steru wysokości wykonałem tak, aby nie było problemów z jego podłączaniem w gotowym modelu. Wykorzystałem duży snap kulowy z otworem 3 mm w sworzniu. Ponieważ snap nie jest w żaden inny sposób zabezpieczany na dźwigni (pręt stalowy 3 mm), bowden musi być dostatecznie sztywny. Na zdjęciach widać dodatkowe jego podparcie. Aby zwiększyć sztywność w końcowej części, pręt łączący snap z bowdenem ma długość ok. 10 cm i jest głęboko wklejony w jego ruchomą część. Gwint na dźwigni jest zbędny, powstał wcześniej bo miało być inne mocowanie, ale uznałem, że mogą być problemy z podłączaniem napędu ze względu na bardzo ograniczony dostęp.
Załącznik:
gb045.jpg [ 339.05 KiB | Przeglądany 10329 razy ]
Załącznik:
gb046.jpg [ 339.41 KiB | Przeglądany 10329 razy ]
Załącznik:
gb047.jpg [ 331.23 KiB | Przeglądany 10329 razy ]
Napędy w ogonie porobione i można zacząć zamykać boki. Powstała też kabinka.
Załącznik:
gb048.jpg [ 331.1 KiB | Przeglądany 10329 razy ]
Załącznik:
gb049.jpg [ 316.84 KiB | Przeglądany 10329 razy ]
Załącznik:
gb050.jpg [ 284.54 KiB | Przeglądany 10329 razy ]
Przednią część pokryję po rozplanowaniu wyposażenia i zamocowaniu zaczepu do holowania.
Otwór na linkę napędu steru kierunku wycinam korzystając z wcześniej przygotowanego szablonu. Przed położeniem pokrycia można dokładnie domierzyć i wytrasować miejsce przejścia linki.
Załącznik:
gb052.jpg [ 273.98 KiB | Przeglądany 10329 razy ]
Załącznik:
gb053.jpg [ 341.78 KiB | Przeglądany 10329 razy ]