Dziękuje Sławku. Masz rację co do garbu - to kwestia gustu. Mi osobiście odpowiada taki kanciasty... To jest mój pierwszy model z kanciastym garbem. Obserwuje Twoją Katane Sławku i powiem, że waga powala... Mój do lotu będzie ważył jakieś (RTF) 850 - 860 g. Obciążenie przy pierwszej wersji Ampera wynosiło 34,4 g/dm2. Sądzę że wynik nie jest zły ale używając lżejszej foli jak podpowiadasz (moja Oracover standard, bo coś tam zalegało więc wystarczyło dokupić co nieco) i wsadzając pakiet 1500 mAh 3S bo udało mi się na takowym polecieć to z pewnością poprawił bym ten wynik.
Co nieco dzisiaj podłubałem przy nim i co najważniejsze to poprawiłem oszklenie kabiny bo sporo wystawało ponad garb jakieś 2-3 mm. Obecnie jest zrównane z garbem.
Wcześniej:
Załącznik:
DSC05161.JPG [ 248.02 KiB | Przeglądany 9448 razy ]
Po poprawce:
Załącznik:
DSC05206.JPG [ 226.84 KiB | Przeglądany 9448 razy ]
Przy okazji metalowe snapy się rozpadły jak chciałem zdemontować z prototypu więc zrobiłem takie z drutu 1,5 mm przymocowanego do pręta węglowego 2 mm, owiniętego nicią i zalane CA... Wydaje mi się że wytrzyma. Pierwszy raz coś takiego robię zawsze kupowałem gotowce.
Załącznik:
DSC05200.JPG [ 249.02 KiB | Przeglądany 9448 razy ]
No i tyle udało mi się na chwilę obecną okleić
Załącznik:
DSC05209.JPG [ 305.17 KiB | Przeglądany 9448 razy ]
Załącznik:
DSC05210.JPG [ 356.26 KiB | Przeglądany 9448 razy ]
Maska silnika jest tylko dosłownie opylona białą farbą... Malowane aerografem resztką Humbroli, muszę zakupić. I miałem malować kołpak na czerwono ale czarny też jest fajny
