Od wewnątrz wygląda tak:
Załącznik:
SAM_4133_40.jpg [ 252.17 KiB | Przeglądany 17297 razy ]
Załącznik:
SAM_4134_40.jpg [ 423.22 KiB | Przeglądany 17297 razy ]
Za podłużnicę robi sosna 5x5 - w poprzedniej wersji (przed opisywanym na początku krecikiem) była tylko ona i faktycznie kadłub trochę pracował.
Aktualnie dodałem do niej w tym miejscu jeszcze sosnę 8x3, bardzo wzmocniło to konstrukcję.
Wydaje się być dobrze (w porównaniu z poprzednią wersją bardzo dobrze

).
Ogólnie podwozie jest wklejone tak by przy twardszym lądowaniu po prostu odpadło, rozpraszając nadmiar energii.
Poprzednio się to sprawdzało, a po takim zdarzeniu lądowałem na brzuszku na trawie.
Jeśli chodzi o skręcanie to wymaga trochę siły, ale występuje.
Przyczepiłem takie coś (
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... Gauge.html) do poziomego.
Przód (od silnika do podwozia) oparłem o stół, wyginałem przykładając siłę przy statecznikach.
Wskazówka wychylała się do 5 stopni. Więcej nie próbowałem, z obawy o kadłub.
Nie mam pomysłu jak zmierzyć przykładaną i potrzebną do obrotu siłę.

_________________
Nic tak nie cieszy, jak własny szybowiec

____________SAM 18-025_____________
https://gliders.pl